centrala telefoniczna:
tel. +48 85 74 88 100
Skargi i wnioski
Tryb składania i rozpatrywania skarg i wniosków określa § 56. „Regulaminu Organizacyjnego ” Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Jędrzeja Śniadeckiego w Białymstoku.
Skargi i wnioski na temat działalności Zakładu powinny być składane do Dyrektora Zakładu lub jego zastępców pisemnie lub osobiście.
Przedmiotem skargi może być:
- zaniedbanie lub nienależyte wykonanie zadań przez pracownika Zakładu,
- naruszenie obowiązujących przepisów i regulaminów oraz słusznych interesów obywateli,
- nieprzestrzeganie praw pacjenta.
Odpowiedzi na zgłoszone skargi lub wnioski udzielane są w terminie 30 dni od daty ich złożenia.
W sprawach skarg i wniosków Dyrektor Zakładu przyjmuje interesantów w czwartki w godzinach 12.00-13.00 w budynku administracji przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 26.
Rzecznik Praw Pacjenta
Rzecznik Praw Pacjenta jest centralnym organem administracji rządowej właściwym w sprawach ochrony praw pacjentów określonych w ustawie z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (Dz. U. z 2009 r. Nr 52, poz. 417).
Ogólnopolska bezpłatna infolinia Rzecznika Praw Pacjenta:
800-190-590 (z tel. stacjonarnych i komórkowych)
czynna pn. – pt. w godz. 9.00 – 21.00
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta
ul. Młynarska 46
01-171 Warszawa
Sekretariat:
tel.: (22) 532-82-50
fax.: (22) 532-82-30
sekretariat@bpp.gov.pl
Przyjęcia interesantów w Biurze
Poniedziałek-piątek w godzinach od 9.00 do 15.00